creăm soluȚii de amenajare a spațiilor de lucru ce oferă prosperitate și o stare de bine

(și facem asta de 75 de ani)

SUNTEM LIDER EUROPEAN ÎN FURNIZAREA SOLUȚIILOR DE MOBILARE A SPAȚIILOR DE LUCRU

+2,300

angajați în grupul kinnarps

+200

puncte de vânzare

+40

țări în care operăm

804,5

milioane EURo cifra de afaceri îN 2015-16

TOTUL A ÎNCEPUT CU ACEST CUPLU

Faceți cunoștință cu fondatorii noștri, Evy și Jarl Andersson.

Începând cu 1942, de fiecare dată când Jarl se întâlnea cu un client, acesta era sincer interesat să afle despre nevoile individuale, încrezător în faptul că expertiza sa va rezulta în oferirea unei soluții optime. Evy avea un ochi antrenat pentru detalii și de aceea se asigura întotdeauna că munca depusă era desfășurată cu precizie și că toate procesele și materialele folosite erau sustenabile.

Înca de acum 75 de ani și până în prezent, moștenirea lui Jarl și Evy trăiește în continuare. Cu același spirit pionieresc și plin de compasiune, noi continuăm să împingem granițele în ceea ce privește soluțiile de amenajare a spațiilor de lucru. Suntem motivați de pasiunea noastră pentru serviciile complete, soluțiile inovative, ergonomie, sustenabilitate, calitate, design și expertiză adusă la nivelul de artă.

MOȘTENIREA KINNARPS: 7 PĂRȚI FUNDAMENTALE DIN ADN-UL NOSTRU

1.
servicii complete

facem orice și îl facem bine

Ne asumăm responsabilitatea pentru întregul lanț de furnizare - de la producție, până în momentul în care produsul ajunge la client. Putem livrea și instala peste o sută de posturi de lucru per client zilnic cu un nivel minim de perturbare. Comenzile din Europa sunt livrate în 4-6 săptămâni. De asemenea, livrăm oriunde în lume. Zilnic, 24 de containere încărcate complet părăsesc fabricile Kinnarps pentru a livra soluții de amenajare a spațiilor de lucru în scopul prosperității și stării de bine. Sistemul nostru de transport este optimizat astfel încât să nu folosim cutii de carton. De aceea, încărcăm produsele sub forma unui puzzle, folosind pături reciclabile pentru a proteja produsele și putem încărca până la 50% mai multe piese de mobilier per container, comparat cu standarul industriei. Rutele de livrare sunt optimizate folosind un sistem avansat de navigare care se află în strânsă legătură cu producția. De asemenea, am investit într-o flotă modernă de vehicule cu un impact redus asupra mediului. Începând cu 2014 am redus emisiile de gaz cu 7%.

2.
SOLUȚII inovatoare

proiectăm spațiile de lucru ale viitorului

Privește în jurul tău. Lumea este în continuă schimbare. Spațiile de lucru sunt în continuă schimbare. Oamenii lucrează de acasă sau de la distanță. Au noi responsabilități și capabilități. Companiile au nevoie de soluții dedicate spațiului de lucru pentru o gamă cât mai diversificată de angajați. Cu spiritul nostru progresist, inovator și creativ, ne-am propus să creăm soluții  care ajută clienții să realizeze că pot fii cu un pas în fața limitelor imaginației lor.

VREI SĂ AFLII MAI MULTE DESPRE SOLUȚIILE NOASTRE?

Contactează-ne

3.
Ergonomie

sănătatea corpului tău - preocuparea noastră

Ca designeri de spații de lucru și mobilier de birou, ne mândrim cu faptul că putem asigura și putem fi responsabili pentru livrarea unor soluții confortabile și ergonomice. Mulți dintre noi își petrec majoritatea timpului de lucru stând jos, motiv pentru care noi considerăm că este o prioritate să garantăm faptul că acele ore au un impact negativ minim asupra corpului tău. Folosim cele mai noi tehnologii pentru a oferi soluții care arată impecabil și respectă configurațiile corpului uman, indiferen de când, unde sau cum sunt folosite.

4.
Sustenabilitate

THE BETTER EFFECT

Avem responsabilitatea să păstrăm planeta într-o stare cât mai bună pentru viitoarele generații. De la materiile prime pe care le folosim, la felul în care gândim designul până la producția pieselor de mobilier. Selectăm soluții sustenabile pentru fiecare proces din lanțul de producție și distribuție. Alegând soluții sustenabile, contribuim atât la îmbunătățirea vieții la locul de muncă și cât și a stării mediului înconjurător. Noi o numim The Better Effect.

Câteva dintre certificările noastre de sustenabilitate:

5.
CALITATE

PROMISIUNEA CALITĂȚII

Propriul nostru laborator de testare, controalele viguroase de producție și certificările internaționale garantează o adevărată promisiune a calității. Fiecare piesă de mobilier Kinnarps poartă marca garanției și calității par excellance. Iubim tehnologia modernă și o folosim corespunzător în amenajările noastre, dar ne bucurăm însă și de magia meșteșugului clasic. Când cele două se întâlnesc formează produse minunate cu un design unic și durabilitate ce trece testul timpului.

6.
design

din scandinavia cu dragoste

Moștenirea noastră derivă din tradiția designului scandinav. Pe lângă asta, am infuzat câteva influențe internaționale asupra cărora am aplicat filosofia Kinnarps. Acest amestec deosebit este ceea ce oferă senzația unică pe care o ai când atingi prima dată unul dintre produsele noastre. Se simte de parcă ar fi fost făcut pentru tine. Ergonomie perfectă. Formă și funcție perfectă.  Un produs derivat din pasiune și experiență, adus la viață prin cunoștințele noastre de proiectare și meșteșug.

7.
Expertiză

ÎTI FACEM VIATA MAI UȘOARĂ

Angajații Kinnarps reprezintă valorile companiei la modul absolut. Țintim să fim cei mai buni în ceea ce facem angajând oameni de top ai industriei. Cu ajutorul unui număr mare de minți luminate și imaginative, creăm servicii, unelte și concepte pentru a îmbunătăți eficiența noastră și a clienților noștri. Pe lângă toate entitățile care lucrează in-house, avem un număr impresionant de specialiști externi cu care alegem să colaborăm în funcție de provocările ce apar pe parcurs. Pentru că alegem persoanele potrivite pentru fiecare sarcină, viața tutuor devine mai ușoară.

Câțiva dintre clienții noștri:

Te putem ajuta cu ceva?

Contactează-ne

POVESTEA NOASTRĂ

ANII '40

Evy & Jarl încep

Evy & Jarl Andersson au lansat Kinnarps în 1942 având numai doi angajați. Inițial, mobilierul era făcut pe comandă în principal pentru arhitecți. În 1943 Kinnarps a început să livreze dulapuri guvernului suedez. Trei ani mai târziu, primul contract cu Guvernul suedez a fost semnat.

anii '50

kinnarps așa cum îl știm

Kinnarps a investit în prima gamă completă de mobilier de birou în această perioadă, producând primul catalog în 1952. Noua fabrică a oferit spațiul necesar pentru a extinde producția de scaune. În 1959 Kinnarps a început să livreze mobilierul cu propriul camion și să asambleze mobilierul în spațiul de lucru al clientului. Prin înfășurarea produselor în pături reutilizabile în loc de ambalaje standard, numărul deșeurilor s-a redus și mai multe produse au putut fi încărcate în camion.

ANII '60

mai multi angajati și deschiderea primului showroom

La începutul anilor '60 erau 34 de angați Kinnarps înregistrați, iar cifra de afaceri trecuse de 2 milioane SEK. În 1968 compania și-a deschis primul showroom în Stockholm. În timpul anilor '60, gama de produse se diversifică, iar Kinnarps lansează producția bazată pe comandă.

ANII '70

LA NIVEL INTERNATIONAL

Henry Jarlsson, fiul cel mare al lui Jarl și Evyâși asumă rolul de CEO în 1973. Kinnarps se lansează în Londra în 1974, stabilindu-și un loc pe piața de export. În 1977 Kinnarps cumpără o presă de brichete de lemn pentru a reduce consumul uleiului de încălzit și pentru a refolosi reziduurile fabricii.

ANII '80

O GAMĂ DIVERSIFICATĂ DE PRODUSE

La mijlocul anilor '80 Kinnarps decide să investească într-o gamă nouă de produse. Fotoliile, canapelele și mobilierul pentru săli de conferință încep să facă parte din portofoliul standard al companiei. În această decadă, Kinnarps cumpără furnizorul Grandstrands și investește într-o nouă fabrică în Skillingaryd.

ANII '90

CertificatE & RESPONSABILITATE

Kinnarps devine singurul producător de mobilier din Suedia care primește certificatul de calitate ISO 9001 în 1993. În  1997, managementul eco Kinnarps este certificat cu ISO 14001. În același an, Kinnarps decide să se alăture inițiativei UE, EMAS. În anii '90, cooperarea cu furnizoul Reiners se intensifică, iar În toamna lui 1999 Reiners devine parte a grupului Kinnarps.

anii 2000

PREMII CÂȘTIGATE & COMPANII preluate

La începutul secolului Kinnarps câștigă două premii - “the Balanced Scorecard Hall of Fame Award” și “the Competence Company of the year in Sweden”. Kinnarps reușește să intre pe câteva piețe noi și să preia companiile de design Klaessons, Materia și Skandiform. În 2007 Kinnarps lansează 4 serii noi de produs, înregistrând propriul record în ceea ce privește numărul de produse ofertate.

ASTĂZI

LIDERUL EUROPEAN ÎN FURNIZAREA DE SOLUtII DEDICATE SPATIULUI DE LUCRU

În prezent, grupul Kinnarps are aproximativ 2700 de angajați în Suedia și restul Europei. Kinnarps oferă mobilier pentru toate tipurile de spații de lucru, de la birouri open-space, scaune, birouri executive, spații de conferință, spații de training sau de întâlnire, cafenele și restaurante, recepții, zone de relaxare și zone private. Pe scurt, Kinnarps oferă soluții dedicate spațiilor de lucru, birourilor și sectorului public.

VIZITEAZĂ-NE LA KINNARP ȘI VEZI DIFERENȚELE ÎNTRE TRECUT ȘI PREZENT

Muzeul Kinnarps

Pășește în lumea creată de Evy & Jarl în 1942. Experimentează tehnologia pe care o foloseau și ce spații de lucru au reușit să creezee cu aceasta. Aici a început totul!

Kinnarps Headquarters

Pășește în viitorul solutiilor de amenajare a spatiului. Showroom-ul nostru nu este numai un spațiu de prezentare, este de asemenea locul în care noi lucrăm. Aici încercăm noi idei, trăim cu ele, le experimentăm și le măsurăm efectele în timp. Aici începe totul!

Vrei să ne vizitezi?

Contactează-ne

SUNTEM AICI SĂ AJUTĂM
DE LA ÎNCEPUT PÂNĂ LA SFÂRȘIT

Cauți un produs anume? Ești interesat de o soluție custom-made? Vrei să aflii mai multe despre noi și despre ce avem de oferit? Contactează-ne - suntem aici pentru tine.