INFORMAȚII CORPORATE

Kinnarps furnizează soluții de amenajare a spațiilor de lucru

Kinnarps a fost fondat în 1942 de către Jarl și Evy Andersson. Încă de la început și până în prezent a fost o afacere de familie, iar copiii și nepoții lui Jarl și Evy au poziții de conducere în cadrul companiei. Kinnarps oferă soluții de amenajare a spațiilor de lucru pentru birouri și spații publice. Nivelul înalt de calitate și impactul minim asupra mediului reprezintă amprente asupra întregului lanț de producție și distribuție - de la materiile prime, până la soluțiile la cheie destinate spațiului tău de lucru. Kinnarps este în prezent cel mai mare furnizor de soluții de mobilare a spațiilor de lucru din Europa. Operațiunile de vânzări au loc în peste 40 de țări.

DETALII DESPRE COMPANIE

OPERAțiuni

Kinnarps oferă soluții de amenajare a spațiilor de lucru pentru birouri și spații publice. Nivelul înalt de calitate și impactul minim asupra mediului reprezintă amprente asupra întregului lanț de producție și distribuție - de la materiile prime, până la soluțiile la cheie destinate spațiului tău de lucru.

CIFRĂ DE AFACERI

Anul financiar Kinnarps 16/17 a rezultat într-o cifră de afaceri de 405 milioane EUR.

VÂNZĂRI

Kinnarps este în prezent cel mai mare furnizor de soluții de mobilare a spațiilor de lucru din Europa. Operațiunile de vânzări au loc în peste 40 de țări.

PRODUCȚIE

Kinnarps are 6 puncte de producție în Suedia. Producția și asamblarea au loc în Kinnarp, Jönköping, Skillingaryd, Vinslöv, Tranås. Cea mai mare fabrică este localizată în Kinnarp.

 

SEDIU CENTRAL

Operațiunile și managementul sunt localizate în Kinnarp, Suedia.

 

ANGAJAȚI

Aproximativ 2.300 persoane lucrează în grupul Kinnarps.

BRANDURI

Grupul Kinnarps proiecteazp, dezvoltă și distribuie următoarele branduri: Kinnarps, Materia, Skandiform, NC Nordic Care, Drabert și MartinStoll.

 

ISTORIC

Kinnarps a fost fondat în 1942 de către Jarl and Evy Andersson.

 

PROPRIETAR

Încă de la început și până în prezent a fost o afacere de familie, iar copiii și nepoții lui Jarl și Evy au poziții de conducere în cadrul companiei.

Vrei să aflii mai multe detalii despre companie?

Contactează-ne

VALORILE KINNARPS

Sibylla Jacobsson

"Valorile noastre de bază sunt foarte importante pentru noi. Considerăm că au un efect benefic asupra organizației noastre din moai multe puncte de vedere - de la felul în care dezvoltăm produsele, până la felul în care cooperăm cu oamenii din jur. Acestea sunt o moștenire directă de la părinții mei, Evy și Jarl Andresson, și contribuie la succesul companiei noastre."

Sibylla Jacobsson, Chairman of the Board, Kinnarps Holding AB

SPIRIT INovATOR & CREATIVITATE

Ne dorim să urmărim dezvoltarea continuă și să fim concentrați pe oportunități. Îndrăznim să fim creativi, să fim diferiți și să facem ceea ce nimeni altcineva nu a mai făcut. Lucrăm eficient, perseverăm și încercăm să ne îmbunătățim constant.

INDEPENDENță & PROFESIONALISM

Avem încredere în cunoștințele și aptitudinile noastre și credem în oportunitățile care vorbesc de la sine. Lucrăm într-o manieră în care putem fii mândri de profesia noastră și care ne permite dezvoltarea personală.

onestitate & modestie

Dorim să fim deschiși și onești în orice formă de comunicare și să respectăm orice persoană cu care intrăm în contact, independent de statusul sau rolul său. Activăm în conformitate cu legile și reglementările țărilor în care suntem activi și ne îndeplinim promisiunile.

responsabilitate & întelegerea conexiunilor

Suntem dornici să ne asumăm responsabilitatea pentru orice facem, să eficientizăm consumul de resurse și să ne desfășurăm operațiunile într-un mod sustenabil. Aflăm sursa problemelor și descoperim nevoile duneavoastră în conformitate cu găsirea soluțiilor pe termen lung. Înțelegem conexiunile, prezicem consecințele și luăm toate aspectele în considerare, evaluăm și creăm un echilibru între nevoi și soluțiile oferite.

ORGANIZAȚIA

Organizația

Kinnarps Holding AB este compania centrală a grupului.

Kinnarps AB are un număr de departamente corporate centrale ce tratează aspecte de coordonare, management și control în cadrul grupului. Aceste departamente susțin alte părți ale organizației în diverse arii de responsabilitate. Kinnarps AB deține de asemenea responsabilitatea comercială și responsabilitatea pentru dezvoltarea produselor din cadrul portofoliului grupului Kinnarps, Drabert și MartinStoll. Kinnarps AB este responsabil pentru grupul Materia.

Grupul Materia este responsabil pentru Materia, Skandiform și NC Nordic Care.

Kinnarps AB este responsabil pentru manufacturarea produselor în cele 3 puncte de producție în Kinnarps, Jönköping, Skillingaryd în Suedia. Funcțiunile incluzând achizițiile, logistica, producția și designul tehnic sunt coordonate astfel încât să oferim nivelul cel mai înalt de eficiență.

Puncte de vânzare. Kinnarps deține un număr de companii de vânzări la nivel internațional. FIecare companie este condusă de un Director și o echipă internă, folosind  de asemenea și alte resurse pentru a desfășura activități eficiente de vânzare. Fiecare companie deține responsabilitatea comercială pentru regiunea de care aparține.

 

Agenți. Kinnarps lucrează de asemenea contractual cu o rețea de agenți independenți. Acești agenți au funcția de dealeri de soluții de amenajare a spațiilor de lucru. Kinnarps are aproximativ 200 de puncte de vânzare la nivel internațional.

Management executiv

Board-ul de management este compus din:

  • Robert Petersson
    Robert Petersson, CEO

  • Elisabeth Slunge
    Elisabeth Slunge, Director Global Range

  • Kjell Strandberg
    Kjell Strandberg, Director of Human Resources

  • Thomas Johannesson
    Thomas Johannesson, MD Materia Group

  • Anders Hermansson
    Anders Hermansson, Acting COO

  • Joakim Prior
    Joakim Prior, Purchasing Director

  • Nicklas Magnusson
    Nicklas Magnusson, CFO

  • Ann Cederwall
    Ann Cederwall, Director Global Marketing & Communications

Producție & Logistică

RESPONSABILI PENTRU ÎNTREGUL LANȚ DE PRODUCȚIE

Sistemul nostru logistic și cel de manufacturare este îmbunătățit continuu, prin investițiile în tehnologii de ultimă oră ce ne permit să administrăm în mod eficient mobilierul, de la o comandă ce conține un singur produs, până la soluții de conțin sute de posturi de lucru adaptate nevoilor clienților într-un mod eficient și cu cel mai scurt timp posibil de livrare. Folosind soluții digitale, integrăm în mod corect toți pașii din cadrul procesului de vânzare, de la proiectarea unei soluții de amenajare interioară, până la manufacturarea și livrarea acesteia oriunde în Europa și în afara acesteia. Ne putem îndeplini promisiunile datorită capabilităților și capacităților noastre de a administra întregul proces.

 

Ne asumăm responsabilitatea pentru întreul lanț de producție și distribuție: de la proiectare, până la momentul în care produsele ajung la dumneavoastră. Putem livra per client peste 100 de posturi de lucru zilnic  și până la 500 într-o  săptămână cu  ajutorul echipei noastre de logistică, beneficiind de un nivel scăzut de perturbare a activității companiei dumneavoastră.  Primim comenzi la nivel internațional, iar cele plasate pe teritoriul Europei sunt executate într-un interval de 4-6 săptămâni.

 

Zilnic, 24 de camioane încărcate complet părăsesc fabricile Kinnarps pentru a livra soluții de amenajare a spațiilor de lucru proiectate pentru prosperitatea și starea dumneavoastră de bine. Pentru optimizarea sistemului de livrări, ambalarea produselor nu se face cu ajutorul cutiilor de carton. Prin urmare, folosim pături reciclabile pentru a proteja mobilierul și pentru a asambla coletele cât mai eficient. Astfel putem încărca cu peste 50% mai multe produse în comparație cu standardul industriei la aceeași volumetrie a mijlocului de transport. Toate livrările sunt optimizate prin folosirea unui sistem avansat de navigare ce comunică de asmenea și cu mijloacele de planificare a producției. În 2014 Am investit de asemenea și într-o flotă modernă și ecologică de vehicule cu un impact redus asupra mediului înconjurător și am redus emisiile de gaz cu 7%.

Politici de sustenabilitate

Organizația noastră se bazează pe o abordare holistică în ceea ce privește crearea spațiilor de lucru eficiente și inspiraționale ce ajută beneficiarul să fie cu un pas mai aproape de succes.Viziunile noastre asupra sustenabilității pot fi rezumate într-o simplă filozofie organizațională: Better At Work. Această se referă la încercarea de a înțelege cerințele proprii fiecărei organizații privind spațiile de lucru, atât în ceea ce privește produsele, cât și serviciile noastre. Scopul nostru pe termen lung în ceea ce privește dezvoltarea sustenabilă provine și este menținut de conceptul îmbunătățirii continue și al dezvoltării planificate. Dorim să creăm un echilibru între nevoile clienților noștri și ale stakeholderilor, grija pentru mediu și o economie stabilă. Programul Kinnarps Group Sustainability Program a fost dezvoltat pe baza strategiei și valorilor companiei.

PREVEnție

Prevenția include identificarea și prevenirea oricăror efecte, riscuri sau comportamente nedorite, rezolvând întotdeauna problema pornind de la sursa.

 COMUNICARE

Suntem comunicativi și menținem un dialog deschis și coninuu despre progresele companiei în ceea ce privește sustenabilitatea atât intern, cât și cu entitățile exterioare.

RESPONSABILITATE

Atât conducerea companiei, cât și angajații săi trebuie să urmeze și să respecte numeroase politici, cereri legislaive și alte reguli ale organizației.

COMPETENȚĂ

Ne îmbunătățim constant competența, pentru a ne asigura că respectăm politicile companiei, că lucrăm pentru îndeplinirea obiectivelor acesteia și că aderăm și îmbunătățim constant cultura organizatională.

 INOVAȚIE

Gândirea strategică și inovația dovedesc că îndrăznim să fim diferiți și să facem ce nimeni altcineva nu a mai făcut.

CÂTEVA DINTRE CERTIFICĂRILE NOASTRE DE SUSTENABILITATE

SUNTEM AICI SĂ AJUTĂM
DE LA ÎNCEPUT PÂNĂ LA SFÂRȘIT

Cauți un produs anume? Ești interesat de o soluție custom-made? Vrei să aflii mai multe despre noi și despre ce avem de oferit? Contactează-ne - suntem aici pentru tine.