SOLUȚII SMART PENTRU CONFORTUL TĂU

LEASING - ÎNCHIRIAZĂ MOBILIER ÎN LOC SĂ ÎL CUMPERI

închirierea îți garantează mai mult control asupra invesției decât achiziționarea acesteia permanent. În plus, nu trebuie să pierzi timp cu devalorizările sau listele de inventar. Poți să adaugi, elimini sau schimbi mobilierul oricând.

 

Contact

TOP 10 MOTIVE PENTRU CARE SĂ ÎNCHIRIEZI MOBILIER

1

MENȚINE-ȚI LICHIDITATEA

Alege o soluție de design interior optimă fără a resimți vreun prejudiciu asupra fondurilor sau creditului companiei.

2

soluții pentru orice nevoie de amenajare a spațiului

Orice produs este disponibil pentru închiriere: mobilier, covoare, materiale, corpuri de iluminat și multe altele.

3

PĂSTREAZĂ-ȚI ÎMPRUMUTUL INTACT

Folosește-ți împrumuturile pentru alte activități, precum potențiale investiții sau oportunități viitoare.

4

ADAPTează soluțiile de amenajare la schimbarea vremurilor

Înichirierea îți garantează flexibilitate. Schimbă, adaugă sau elimină produse în funcție de ritmul cu care vremurile sau nevoile evoluează.

5

simplifică-ți bilanțul

Kinnarps deține produsele din interiorul spațiului, așa că bilanțul rămâne complet intact.

6

ASIGURARE INCLUSĂ

Asigurarea ce acoperă toate riscurile împreună cu comisionul redus și deductibil acompaniază fiecare împrumut.

7

Bugetează amenajarea ca un cost lunar

Ia în considerare o taxă lunară de amenajare ca un cost operațional.

8

durata contractului depinde de tine

12 luni, 3 ani sau mai mult. Alege o perioadă potrivită afacerii tale.

9

întregul cost este deductibil

Închirierea este un cost 100% deductibil, atât în ceea ce privește taxele, cât și în ceea ce privește rezultatele.

10

opțiuni la terminarea contractului

Cumpără mobilierul sau prelungește contractul. Decizia este exclusiv a ta.

SUNĂ INTERESANT? NE BUCURĂM SĂ FIM DE AJUTOR.

Contactează-ne

SOLUȚII DE DESIGN ADAPTATE NEVOILOR TALE

DESIGN INTERIOR

Oferim servicii specializate oricărei companii ce are nevoie de excelență în design și funcționalitate în spațiul de lucru. Împreună cu designerii noștri experimentați, creăm spații reprezentative în deplină armonie cu nevoile biroului tău. Începând cu zonele individuale, până la felul în care arată și se simte spațiul de lucru, nimic nu este trecut cu vederea.

 

Contact

design acustic

Experții în acustică ne ajută să creăm soluții destinate companiei tale. Fiecare spațiu de lucru, fiecare clădire și fiecare angajat este diferit. De aceea, considerăm că fiecare ar trebui să aibă experiențe sonore diferite. Prin înțelegerea spațiului, a așezării oamenilor, a felului în care folosim pardoseala, izolația tavanului, mobilierul și draperiile putem crea un mediu acustic plăcut.

 

Contact

ILUMINAT FUNCȚIONAL

Pentru a ne simți bine și a fi eficienți la birou, calitatea luminii este crucială. Accesoriile de iluminat și lumina naturală trebuie să funcționeze optim împreună. Împreună cu partenerii noștri căutăm soluții creative pentru a avea costuri cât mai scăzute și un impact minim asupra mediului.

 

Contact

VREI SĂ AFLI MAI MULTE DESPRE SERVICIILE NOASTRE?

Contactează-ne

AVEM GRIJĂ DE PRODUSELE TALE

SOLUȚII DE CABLARE

Un spațiu de lucru curat și îngrijit oferă multiple beneficii. Nu numai că este mai simplu să îl menții ordonat, ci reprezintă și un ambient mai plăcut și cu un risc mai scăzut de incendiu. Acest serviciu vă ajută să organizați cablurile deja existente și să folosiți noi soluții de cablare.

 

Contact

REFOLOSEȘTE SAU RECICLEAZĂ MOBILIERUL VECHI

Când remobilezi un spațiu de lucru există întotdeauna mobilier care trebuie eliminat. Dacă nu îl poți vinde sau refolosi, lasă-ne pe noi să ne ocupăm de acest proces. Luăm orice obiect pe care nu îl mai dorești în spațiul de lucru și avem grijă să fie reciclat corespunzător.

 

Contact

AI NEVOIE DE AJUTOR SĂ MUȚI SAU SĂ ÎȚI DEPOZITEZI MOBILA?

TE AJUTĂM SĂ TE MUȚI

Schimbi birourile? O parte a organizației se mută? Prin preluarea project management-ului și asigurarea transportului, promitem că mutarea va fi eficientă din punct de vedere a costurilor și lipsită de efort din partea ta. Bineînțeles, impactul asupra mediului va fi unul minim.

 

Contact

FOLOSEȘTE DEPOZITUL NOSTRU

Nu poți păstra totul în spațiul tău de lucru, dar nici nu vrei încă să îl vinzi sau să îl elimini? Lasă-ne pe noi să păstrăm mobilierul în exces și să îl depozităm. Pentru un proces mai eficient, ne ocupăm și de transportul spre depozit și înapoi.

 

Contact

VREI SĂ AFLI MAI MULTE DESPRE CUM PUTEM SĂ ÎȚI MUTĂM SAU DEPOZITĂM PRODUSELE?

Contactează-ne

Înțelegem spațiul de lucru și oferim soluții ergonomice în contextul managementului schimbării

evaluarea ergonomiei

Oferim soluții integrate dedicate spațiului de lucru, luând în considerare ergonomia și sănătatea. Împreună cu ergonomiști profesioniști, vă sugerăm opțiuni care coincid perfect cu specificul companiei tale.

Contact

evaluarea spaȚiului

Pentru a înțelege mai bine spațiul, creăm sau analizăm cu atenție planurile, astfel încât să obținem o acuratețe cât mai mare a măsurătorilor. Evaluarea include măsurarea tuturor spațiilor, informațiile legate de acces, detalii în ceea ce privește aspectele mecanice sau electrice ale locațiilor și aspecte legate de mobilierul deja existent.

 

Contact

MANAGEMENTUL SCHIMBĂRII

Orice fel de schimbare la nivelul companiei necesită tehnici de management avansate pentru a înțelege relațiile între oameni, tehnologie și proprietate. Serviciul nostru de management al schimbării presupune experiența unei echipe pregătite să facă față scenariilor asociate cu relocarea afacerii sau schimbarea modului de lucru.

 

Contact

SUNTEM AICI SĂ AJUTĂM
DE LA ÎNCEPUT PÂNĂ LA SFÂRȘIT

Cauți un produs anume? Ești interesat de o soluție personalizată? Vrei să afli mai multe despre noi și despre ce avem de oferit? Contactează-ne - suntem aici pentru tine.