cum arata biroul tau ideal?

Munca nu este doar un loc în care trebuie să mergi zi de zi. Munca este ceea ce faci. metodele de lucru sunt în continuă schimbare multumită tehnologiei, iar spatiile de lucru traditionale evolează pe zi ce trece.

CINCI ÎNTREBĂRI ESENȚIALE PENTRU ORICE COMPANIE

LUMEA DIN JUR ESTE ÎN CONTINUĂ SCHIMBARE. CUM RĂMÂNE CU BIROUL NOSTRU?

Tehnologia schimbă totul: de la felul în care culegem informațiile, la modul în care comunicăm, până la mobilitatea de care beneficiem. Angajații nu mai sunt dependenți de un post fix de lucru pentru îndeplinirea unei sarcini. Cum se adaptează soluția dumneavoastră curentă de mobilare acestor noi condiții de lucru?

CE FAC COLEGII NOȘTRI ÎN TIMPUL UNEI ZILE DE LUCRU?

Răspund la email-uri? Se întâlnesc cu clienții? Fac sport? Călătoresc? Organizează workshop-uri? Vorbesc la telefon? Citesc? Scriu? Iau pauze de cafea? Lucrează de la distanță? Cine are nevoie de ce și unde preferă să lucreze pentru a avea o viață profesională cât mai plăcută și eficientă?

ne putem desfășura toate activitățile corespunzător?

Privește în jur. Diferitele zone din spațiul de lucru al companiei reflectă activitățile angajaților?  Există posibilitatea de a îmbunătăți sau optimiza zonele de lucru?

CUM SE TRADUC TOATE ACESTEA ÎN TERMENI FINANCIARI?

Optimizarea spațiului trebuie privită și dintr-un punct de vedere economic. Birourile goale înseamnă bani pierduți și energie creativă irosită. Transformarea zonelor irosite în zone care vibrează și transmit energie pozitivă va optimiza bugetul companiei și va oferi o stare de spirit bună tuturor celor care intră în contact cu spațiul.

CE ROL AR TREBUI SĂ JOACE BIROUL ÎN CADRUL ORGANIZAȚIEI NOASTRE?

Bazat pe răspunsurile la întrebările precedente, aveți un plan personal pentru a vă îmbunătăți biroul? Cei 75 de ani de experiență în domeniu ne recomandă ca fiind furnizori de soluții și servicii personalizate de cele mai bună calitate. Prin urmare, suntem aici să vă ajutăm să faceți primul pas pentru optimizarea spațiului de lucru și să vă sprijinim în toate etapele acestui proces.

VREI SĂ DISCUTĂM DESPRE BIROUL TĂU ȘI POTENȚIALELE ÎMBUNĂTĂȚIRI PE CARE LE PUTEM ADUCE?

CONTACTEAZĂ-NE

KINNARPS NEXT OFFICE®

soluția noastră pentru crearea spațiilor de lucru moderne

Alegerea unui nou mediu de lucru este mai mult decât un proiect de design interior: este o transformare a organizației. Nu există o soluție universală pentru alegerea biroului ideal. Cea mai bună soluție pentru tine este una unică. Analiza spațiului actual, leadershipul, organizația și mediul digital trebuie luate în considerare. Toate acestea presupun implicarea tuturor membrilor echipei, pentru a afla nevoile organizației, departamentelor, grupurilor și indivizilor. Procesul nostru unic ne permite să proiectăm un spațiu de lucru optim și unic, conform nevoilor organizației tale.

De ce Kinnarps Next Office®?

SPAȚII DE LUCRU FLEXIBILE

Spațiile de lucru activity-based Next Office nu trebuie reconstruite sau renovate niciodată. Pentru un nou spațiu, recondiționarea celui deja existent este suficientă. Pe lângă acestea, extinderea sau reducerea numărului de angajați reprezintă o schimbare majoră pentru orice companie, iar dimensiunile biroului nu sunt întotdeauna un criteriu luat în considerare în ceea ce privește aceste decizii. Prin urmare, Next Office oferă flexibilitatea necesară oricărei schimbări.

COLECTIV creativ

Un spațiu de lucru proiectat pentru a încuraja întâlnirile spontane permite sporirea creativității. În timp ce birourile tradiționale se bazează pe interacțiuni fixe, soluția noastră Next Office susține un spațiu de lucru deschis și flexibil.

colegi mai sănătoși și mai fericiți

Posturile de lucru flexibile care se adaptează unei varietăți mari de activități oferă o serie întreagă de avantaje ergonomice. Când angajații se simt bine fizic putem observa un impact pozitiv în ceea ce privește cultura companiei și rezultatele acesteia.

un brand bine conturat

Studiile științifice demonstrează că designul are un impact considerabil asupra noastră. Există o conexiune directă între modul în care privim spațiul din jur și eficiența cu care lucrăm. Investiția în design reprezintă o îmbunătățire a imaginii companiei și o metodă de a atrage forța de lucru.

...în plus

  • Soluții sustenabile
  • Costuri de întreținere reduse
  • Eficientizarea spațiului
Câțiva dintre clienții Kinnarps Next Office®

Cum funcționează: Kinnarps Next Office® în 5 pași simpli

1

Informație, inspirație & motivație
  • Seminare
  • Rapoarte de trend
  • Vizite de studiu la showroom sau în alte spații amenajate de noi

2

examinare
  • Workshop
  • Chestionar online
  • Rată de ocupare (mobile app)
  • Compilarea rezultatelor

3

REzultate / ANALiză / VIziune
  • Prezentarea rezultatelor
  • Discuții & planificare

4

soluție de amenajare
  • Prezentarea unei soluții de amenajare, bazat pe stadiile de analiză și viziune sus-menționate

5

livrare & instalare
  • Analiza spațiului înainte de amenajare
  • Livrare și instalare
  • Analiza spațiului dupa amenajare

1. Informație, inspirație și motivație

Primul pas este să informăm, să inspirăm și să motivăm colectivul companiei să se implice în cadrul acestui proces. De exemplu, organizăm seminare despre felul în care viața angajaților este în continuă schimbare (prezentând rapoartele de trend) și despre modul în care această schimbare îi influențează la nivel individual și colectiv. Pentru un plus de inspirație sunteți încurajați să vizitați showroom-ul nostru!

  • Seminare
  • Rapoarte de trend
  • Vizite de studiu la showroom sau în alte spații amenajate de noi

2. EXAMINARE

Primul pas este organizarea unui workshop. Examinarea continuă cu analizele executate prin variate metode ce indică gradul de ocupare al spațiului, obiceiurile angajaților, nevoile și dorințele tuturor celor care beneficiază de mediul de lucru. Rezultatele sunt sumarizate într-un raport în baza căruia, ulterior, se va amenaja spațiul.

  • Workshop
  • Chestionar online
  • Rată de ocupare (mobile app)
  • Compilarea rezultatelor

 

Vrei să aflii mai multe despre instrumentele folosite în faza de examinare?

Contactează-ne

3. Rezultate/Analiză/Viziune

Mulțumită fazelor anterioare, acum cunoaștem rata de ocupare a biroului, obiceiurile și cerințele angajaților, dorințele lor și nivelul de concentrare de care au nevoie pentru a-și desfășura activitatea. În această fază vă prezentăm rezultatele și le interpretăm împreună cu dumneavoastră. Conform acestora creăm o viziune ce va reprezenta baza următoarului pas. Apoi discutăm împreună cu dumneavoastră și alți membrii ai companiei pentru a găsi cea mai bună soluție de design destinată noului spațiu.

  • Prezentarea rezultatelor
  • Discuții & planificare

4. SOLUȚIE DE AMENAJARE

Soluția de design propusă va fi una creată în concordanță cu nevoile și viziunea companiei. Orice modificare a propunerii este executată conform feedback-ului primit, iar când varianta finală devine ideală pentru dumneavoastră, comanda pentru un nou spațiu de lucru poate fi plasată.

  • Prezentarea unei soluții de amenajare bazată pe  etapele de analiză și viziune

5. LIVRARE & INSTALARE

Livrarea și instalarea noului spațiu de lucru sunt de asemenea executate de noi. Serviciile noastre se bazează pe experiență și sustenabilitate. Unul dintre cele mai bune exemple este faptul că, în locul ambalajelor de unică folosință, utilizăm pături special create pentru a proteja și transporta marfa. Desigr, păturile sunt refolosite de câte ori este nevoie.

Vrei să aflii mai multe?

Contactează-ne

Creează soluții personalizate bazate pe cele mai frecvente activități la birou

Vrei să vezi mai multe imagini inspiraționale?

Galerie inspirațională

Ești curios să aflii cum ar putea fi îmbunătățită compania ta prin soluția Kinnarps Next Office®?

Contactează-ne

SUNTEM AICI SĂ AJUTĂM
DE LA ÎNCEPUT PÂNĂ LA SFÂRȘIT

Cauți un produs anume? Ești interesat de o soluție custom-made? Vrei să aflii mai multe despre noi și despre ce avem de oferit? Contactează-ne - suntem aici pentru tine.